Audi разкри новия R18 e-Tron Quattro. Прототипът бе подкаран от Том Кристенсен по улиците на Льо Ман. Той ще дебютира в 24 часа на Льо Ман през юни и ще трябва да се справи с конкуренцията в лицето на Toyota TS030 Hybrid и Porsche 919 Hybrid.
Audi R18 e-Tron Quattro се задвижва от централно монтиран V6 TDI агрегат с работен обем от 4 литра. Той изпраща мощността към задните колела и работи в комбинация с две хибридни системи. Първата носи името Recovery Energy System Heat (ERS-H) и генерира енергия от горещ въздух, а втората наподобява познатата от Формула 1 система KERS, но тук тя се нарича ERS-K и генерира енергия от силата на спиране. Двете хибридни системи съхраняват общата енергия в специална система с маховик.
Audi R18 e-Tron Quattro е с 100 мм по-тесен и с 20 мм по-висок от предшественика си. Тези размери в комбинация с по-широкия кокпит резултират в по-слабо аеродинамично притискане. Въпреки това най-важното подобрение в новия прототип е, че той може да постигне времена за обиколка, подобни на предишния R18 e-Tron Quattro, използвайки 30% по-малко гориво.
 
       Продават рядка Lagonda на аукцион
      Продават рядка Lagonda на аукцион
    
     
       Три цилиндъра за С4
      Три цилиндъра за С4
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!